jueves, 23 de junio de 2011

NIT MÀGICA

Avui és nit de revetlla, la nit més màgica de l'any, la més especial, la que més m'estimo i desitjo que arribi durant tot l'any.
Perquè per a mi, sempre ha sigut el tret de sortida de la fred per entrar en l'acollidora escalfor del rei, del Sol.
Oh Sol! no podria viure sense tu, sense la teva llum i escalfor.
I aquesta nit de bruixes, de rituals, de desitjos, una nit ancestral que em fa connectar amb més profunditat amb la meva essència , amb la terra, amb els estels i la lluna que eternament ho van contemplant amb la calma.
Avui és un dia que em sento feliç, perquè ballaré, riuré, gaudiré quan vegi que el foc es menja tot allò que vull que desaparegui, que s'emporti i destrueixi totes les rampoines que arrossego tot l'any, sí aquesta nit ho cremaré tot. I de les cendres renaixeré, com l'ave Fènix.
Tornaré a reviure com els nostres avantpassats, la dolça i excitant emoció de ballar al voltant del foc, nit de disbauxa i desenfrè, i així renéixer en aquesta nova estació, la meva preferida, l'estiu.
Faré el meu ritual de desitjos i propòsits, per una nit em convertiré en una bruixa, jajajaja...
Oh! benvinguda nit màgica, i encara més, benvingut estiu!!
Visca el solstici d'estiu!! El temps en què el Sol passa pel primer punt del signe de càncer.

2 comentarios:

  1. Totalment d'acord, ara començo a viure una mica més tot el que comporta la nit de sant joan, que per mí fins ara era com una festivitat més,una nit de farra i borratxera saps? i no apreciaba tot aixó que expliques...

    ResponderEliminar
  2. És tant especial i tinc tants bons records d'aquesta nit al llarg de la meva vida...entrar a l'estiu sempre ha sigut fantàstic per a mi, la millor estació de l'any!

    Una abraçada!

    ResponderEliminar